Skärmar efter Corona-paus

När verksamheten startar om, finns det många praktiska frågor som ska tas upp.

En av de viktiga sakerna är naturligtvis att säkerställa att kundkommunikation fungerar väl,redan från början.

Skärmar på ditt kontor eller din butik kan ha stängts av under stängning av butiker. Vill se till att deras smidiga distribution sker efter en eventuell paus.

För att göra ditt jobb enklare har vi försett dig med följande checklista om skärmarna inte fungerar:

 

  • Kontrollera systemet att bildskärmarna är planerade att vara på och vid rätt tidpunkt på olika veckodagar
  • Kontrollera att material och / eller annonser som visas på skärmarna är korrekta och tidsinställda för att visas vid rätt tidpunkt
  • Om materialet inte visas eller skärmen förblir svart eller skärmarna inte är online enligt systemet:
  1. Starta om monitorn och alla externa medieenheter som är anslutna till den
  2. Kontrollera att displayen är på rätt ingångskanal
  3. Om ditt användar-ID eller lösenord förloras eller om du annars behöver support, kontakta din egen supportorganisation vid behov eller ZetaDisplay kundsupport på www.zetadisplay.fi/asiakastuki

Jag välkomnar den kommersiella sommaren trots begränsningarna.

Tveka inte att hålla kontakten om vi på något sätt kan hjälpa dig att öka försäljningen med iögonfallande innehåll eller nya skärmar.

 

Vänliga hälsningar,

Annukka Pokki

Kommersiell chef för ZetaDisplay Finland