Första steget på vägen till lösningen

Börja med Zedda
Möt Zedda, din digitala assistent från ZetaDisplay. Tillgänglig dygnet runt, Zedda guidar dig steg för steg oavsett om du behöver hjälp med en mjukvaru- eller hårdvarufråga. Om du behöver ytterligare hjälp kommer Zedda att hänvisa dig till rätt supportkanal för att allt ska löpa smidigt.
Behöver du mer hjälp?

Kundserviceportal
Behöver du mer hjälp? I kundserviceportalen kan du skicka in och följa upp ärenden samt ha tillgång till vår kunskapsdatabas.
Saknar du inloggning? Klicka här.
Vår kundservice
Omnichannel
Kontakta oss var som helst, när som helst – via kundserviceportalen, telefon, e-post eller chatt.
Ticket & Asset Management
Vi håller koll på dina ärenden och hårdvara, så att inget faller mellan stolarna.
Tillgänglig 24/7
Vi finns tillgängliga dygnet runt för att hjälpa dig via vår kundserviceportal.
Engage Suite kunskapsdatabas
Hitta enkelt dina svar i ZetaDisplays Engage Suite kunskapsdatabas.
Felsökning via video
Felsökning på distans vi våra video VoIP-tjänst.
Aktiv och Proaktiv övervakning
Säkerställ sinnesro med våra Aktiva och Proaktiva övervakningstjänster.
VÅRT SUPPORTTEAM
Sweden/Denmark/Norway
+47 (0)22-54 50 60
support@zetadisplay.com
Finland
support@zetadisplay.com
Netherlands
+31 (0)85-620 7280
support.nl@zetadisplay.com
https://support.zetadisplay.com/
Germany
+49 (0) 4102 45 95 40
support.de@zetadisplay.com
International
support@zetadisplay.com