Skip to main content Skip to search

Vårt arbete

Mercedes Benz

Driver försäljning och stärker upplevelsen i bilhallen

Mercedes-Benz började investera i Digital Signage på sina nordiska marknader 2013. Sedan dess låter man digital kommunikation förbättra upplevelsen i bilhallen.

ATG

Breddar sitt erbjudande genom Digital Signage

På en snabbt föränderlig marknad tog ATG kontroll över sitt befintliga Digital Signage-erbjudande, initierade en översyn och introducerade en helt ny användarupplevelse som ledde till ökad försäljning.

Stadium

Knyter ihop digitala och fysiska kanaler

Det svenska sportmode företaget Stadium fokuserar på att göra hela produktsortimentet tillgängligt för alla i alla butiker, utan att faktiskt ha hela sortimentet i lager överallt.

Pink Fish

En sömlös kundupplevelse

Hela kundupplevelsen och formatet på restaurangerna skulle ha en familjär känsla oavsett var i världen kunden befann sig. Målsättningen har varit att skapa ett kundvarv som är så friktionsfritt som möjligt

Randstad

Randstad har digitaliserat sina skyltfönster på alla sina kontor och på så sätt knutit ihop alla sina kanaler i en omnikanalstrategi.

KPN Retail

Butikerna måste passa in i KPNs flerkanaliga strategi baserad på erfarenhet och interaktion med kunderna.