Skip to main content Skip to search

Vårt arbete

Hemköp

ZetaDisplay förnyade Digital Signage-lösningen i förhållande till kundresan i varje butikstyp för att förbättra effektiviteten i budskapet genom displaytyp, placering, kundzon och innehåll.

Ingka USA HQ

ZetaDisplay förvandlade receptionsupplevelsen vid Ingkas huvudkontor i Philadelphia genom nytänkande avancerad design av en attraktiv, dynamisk och engagerande Digital Signage-lösning helt anpassad för Ingkas behov av corporate brand engagement, gäst- och medarbetarupplevelse.

Mercedes Benz

Driver försäljning och stärker upplevelsen i bilhallen

Mercedes-Benz började investera i Digital Signage på sina nordiska marknader 2013. Sedan dess låter man digital kommunikation förbättra upplevelsen i bilhallen.

ATG

Breddar sitt erbjudande genom Digital Signage

På en snabbt föränderlig marknad tog ATG kontroll över sitt befintliga Digital Signage-erbjudande, initierade en översyn och introducerade en helt ny användarupplevelse som ledde till ökad försäljning.

Pink Fish

En sömlös kundupplevelse

Hela kundupplevelsen och formatet på restaurangerna skulle ha en familjär känsla oavsett var i världen kunden befann sig. Målsättningen har varit att skapa ett kundvarv som är så friktionsfritt som möjligt

Randstad

Randstad har digitaliserat sina skyltfönster på alla sina kontor och på så sätt knutit ihop alla sina kanaler i en omnikanalstrategi.

KPN Retail

Butikerna måste passa in i KPNs flerkanaliga strategi baserad på erfarenhet och interaktion med kunderna.