Vårt arbete
Mercedes Benz
Driver försäljning och stärker upplevelsen i bilhallen
Mercedes-Benz började investera i Digital Signage på sina nordiska marknader 2013. Sedan dess låter man digital kommunikation förbättra upplevelsen i bilhallen.
ATG
Breddar sitt erbjudande genom Digital Signage
På en snabbt föränderlig marknad tog ATG kontroll över sitt befintliga Digital Signage-erbjudande, initierade en översyn och introducerade en helt ny användarupplevelse som ledde till ökad försäljning.
Stadium
Knyter ihop digitala och fysiska kanaler
Det svenska sportmode företaget Stadium fokuserar på att göra hela produktsortimentet tillgängligt för alla i alla butiker, utan att faktiskt ha hela sortimentet i lager överallt.
Pink Fish
En sömlös kundupplevelse
Hela kundupplevelsen och formatet på restaurangerna skulle ha en familjär känsla oavsett var i världen kunden befann sig. Målsättningen har varit att skapa ett kundvarv som är så friktionsfritt som möjligt

Randstad
Randstad har digitaliserat sina skyltfönster på alla sina kontor och på så sätt knutit ihop alla sina kanaler i en omnikanalstrategi.

KPN Retail
Butikerna måste passa in i KPNs flerkanaliga strategi baserad på erfarenhet och interaktion med kunderna.