Skip to main content Skip to search

Vårt arbete

Hemköp

ZetaDisplay förnyade Digital Signage-lösningen i förhållande till kundresan i varje butikstyp för att förbättra effektiviteten i budskapet genom displaytyp, placering, kundzon och innehåll.

Mercedes Benz

Driver försäljning och stärker upplevelsen i bilhallen

Mercedes-Benz började investera i Digital Signage på sina nordiska marknader 2013. Sedan dess låter man digital kommunikation förbättra upplevelsen i bilhallen.

ATG

Breddar sitt erbjudande genom Digital Signage

På en snabbt föränderlig marknad tog ATG kontroll över sitt befintliga Digital Signage-erbjudande, initierade en översyn och introducerade en helt ny användarupplevelse som ledde till ökad försäljning.

Pink Fish

En sömlös kundupplevelse

Hela kundupplevelsen och formatet på restaurangerna skulle ha en familjär känsla oavsett var i världen kunden befann sig. Målsättningen har varit att skapa ett kundvarv som är så friktionsfritt som möjligt

Volvo cars / Bilia

Den digitala kommunikationslösningen har hjälpt Volvo att uppnå ett papperslöst marknadsföringskoncept, vilket sparar tid och resurser. 

Jaguar Land Rover

ZetaDisplay designade och levererade en exklusiv lösning för digital skyltning för att förvandla och utveckla kundupplevelseresan

mazda-waiting-room-

Mazda

Digital skyltning möjliggör effektiv och direkt kommunikation 

Mio

ZetaDisplay designade lösningen för digital skyltning som ett perfekt komplement till den nya flaggskeppsbutikens layout.

Fredrik och Louisa

Fredrik & Louisa ville anamma digital skyltning för att skapa en reklamplattform

Stockmann

En högkvalitativ kommunikationskanal

DNB New York

ZetaDisplay levererade en dynamisk innehållslösning för att säkerställa ett storslaget intryck vid ankomst till DNB:s nya toppmoderna regionala huvudkontor i Nordamerika.

pathe-wall

Pathé

Digitala upplevelsen

rai-amsterdam-outside-office

RAI Amsterdam

En högkvalitativ kommunikationskanal

Randstad-environment

Randstad

Randstad har digitaliserat sina skyltfönster på alla sina kontor och på så sätt knutit ihop alla sina kanaler i en omnikanalstrategi.

a seamles customer experience at KPN, implemented by ZetaDisplay

KPN Retail

Butikerna måste passa in i KPNs flerkanaliga strategi baserad på erfarenhet och interaktion med kunderna.

Lakrids

ZetaDisplay har levererat en nyckelfärdig Digital Signage-lösning för varje butiksmiljö.